Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack så mycket! Jag kontaktar min redovisningskonsult.
Hej @glavasinho Välkommen som ny forummedlem. I rubriken skriver du leverantörsfaktura men i texten skriver du kundfaktura 🙂 I och med att du nämner inbetalningar så antar jag att du menar kundfakturor - rätta mig om jag har fel. Gå in under Försäljning - Kundfakturor - Välj fliken Alla kundfakturor - Datumintervall och vid fältet urval kan du välja antingen Alla fakturor alternativt Obetalda fakturor. Hittar du inte fakturan är du välkommen att slå en signal till oss så hjälps vi åt. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Hej @EkonomiavdVälkommen som ny forummedlem. Om du har skapat en felaktig leverantörsfaktura behöver du antingen ångra fakturan eller skapa en likadan debetfaktura och kvitta dem mot varandra. Därefter kan du skapa fakturan på nytt och antingen skicka den för betalning eller matcha den som betald, precis som vanligt. För att ångra fakturan klickar du på fakturan du vill göra ändringar i och väljer Åtgärder - Ångra faktura. Läs mer i Ångra eller ändra en leverantörsfaktura.Har du redan matchat fakturan mot en annan faktura av misstag, kan du välja att ångra kvittningen av de felaktiga fakturorna. Då läggs de tillbaka som obetalda igen. Om du har kvittat fel leverantörsfaktura eller kvittat en leverantörsfaktura av misstag, kan du ångra kvittningen.1. Välj fakturan du vill ångra kvittningen för i listan med leverantörsfakturor. 2. Välj Åtgärder - Ångra kvittning. Om du vill är du självklart välkommen att slå en signal till supporten så kan vi kika på det tillsammans med dig. /Tinna
Hej @Admin Gottskär Grundskola Det finns tyvärr inget snabbt eller smidigt sätt att lägga till resultatenheter på redan bokade verifikat i efterhand utan det blir manuell hantering. I hjälpavsnittet Resultatenheter och kostnadsbärare kan du läsa mer och få exempel på hur du arbetar med resultatenheter i olika delar av programmet. Hoppas det hjälper dig. /Tinna
Awesome