Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Emma__30 Tack för att du kontaktar oss. Nej det kan du inte få i dagsläget men du är självklart välkommen att registrera ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi via Feedback och förslag som du hittar längst ner till vänster i ditt program. Ha en fin dag. /Tinna
Man tappar även rabatter och projekt! Man kan ju tycka att när man klickar på "kopiera" så ska fakturan kopieras i sin helhet men så är det tydligen inte...?
Jag kan också hålla med om att det här verkligen är en begränsning i programmet. Att inte kunna skriva ut en rapport över hela projektperioden och inte kunna skriva en rapport för alla projekttransaktioner är verkligen frustrerande.Jag har skickat in synpunkter om detta via Feedback och förslag men om det inte hänt något på 3,5 år så kan man väl inte förvänta sig någon förbättring.
Hej @per gillerstrand Tack för din fråga! Öres- och kronutjämningskontot används normalt sett inte för att bokföra på specifika kostnadsställen, eftersom det inte är ett krav att ens bokföra öresavrundningar. På det kontot hamnar vanligtvis små belopp, och vid årets slut ligger summan ofta någonstans mellan 1-100 kr, beroende på antalet transaktioner i företaget. Vissa fakturor rundas upp och andra ner, vilket gör att det sällan finns något betydande saldo på det kontot. Om du vill att detta ändå ska speglas på dina kostnadsställen rekommenderar vi att du fortsätter hantera det manuellt. Önskar dig en fortsatt fin dag. /Tinna
Hej @olaijo Välkommen som ny forummedlem. Det låter som att problemet kan bero på webbläsarens cacheminne eller kompatibilitetsproblem. För att lösa detta rekommenderar vi att du gör följande: Rensa cache-minnet i din webbläsare och starta om den.Prova en annan webbläsare (t.ex. Google Chrome eller Mozilla Firefox) för att se om problemet kvarstår.Kontrollera att du har den senaste versionen av ditt operativsystem (iOS) och att din webbläsare är uppdaterad till den senaste versionen. Om inget av detta hjälper behöver du kontakta vår support för vidare felsökning. Lycka till och välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Awesome