Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @MiniMattis Kan det vara så att du möjligen har försökt att rätta till genom att korrigera verifikationen som tillhörde matchningen? Vi kan göra så att du slår oss en signal så kan vi koppla upp och titta på det tillsammans med dig. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Hej @Mikael Östergren Priset på 39:- per anställd och månad är tyvärr fast. Men som min kollega Agatha nämnde, kan ni absolut välja att få lönebeskeden som PDF om ni inte vill använda Min Lön/Kivra – även om det ingår i priset. Observera bara att PDF-dokumenten kommer att laddas ner på datorn och det är inte möjligt att stänga av den funktionen i dagsläget./Tinna
HejNormalt använder man konto 2893 Skulder till närstående, kortfristig del eller konto 2393 om skulden ska ligga kvar längre än ett år. Någon rekommenderad tids- eller beloppsgräns finns inte.Du kan när som helst återbetala skulden till ditt privata konto och bokför då:Debet 2893 (2693)Kredit 1930Om återbetalningen blir en Bankhändelse matchar du den som Övrigt uttag/Egen kontering och konto 2893 (2693)Vänliga hälsningarRoffaK
Om avslutet gjordes korrekt ligger allt kvar i 7 år, arkiveringstiden.
Awesome