Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Ni skulle kunna testa att rensa cache om ni fortsatt inte kommer åt Visma eEkonomi.Gör följande om du har Google Chrome, ÖppnaChromepå datorn.Klicka på Mer uppe till höger. Radera webbinformation.Välj ett tidsintervall, till exempel Senaste timmen eller Sedan start.Markera de typer av information som du vill ta bort.(Cache)Klicka på Radera data.
Hej@RitteT!Jag har nu, tillsammans med vår Avtalsavdelning kollat på detta och mycket riktigt så har du fått de två senaste fakturorna som PDF från oss.Vad detta beror på kan jag inte se här. Så, för att kunna hjälpa dig med detta så behöver du ringa till mina kollegor på vår telefonsupport. Kontaktuppgifter hittar duhär Ha en fin dag! /Madelaine
Hej@SaraGryt! Jag kan förstå din frustration gällande detta. I dagsläget kan vi inte med säkerhet veta vilken exakt tid inläsningen kommer ske.Våra utvecklare jobbar tillsammans med bankerna för att förbättra flödet mellan oss och banken.Tack för din återkoppling till oss. Ha en fin dag! /Madelaine
HejAlla inbetalningar till ditt skattekonto bokför du på konto 2012.Debet 2012Kredit 1930Vänliga hälsningarRoffaK
Hej@Pia Larsen! Det finns inget enkelt sätt att lägga en rabatt på en kundfaktura inklusive moms. Det du kan prova är att räkna ut summan manuellt och skriva i den summan på á-priset. Ha en fin dag! /Madelaine
Awesome