Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Fysioguiden Ja det borde fungera även hos dig. Annars är du välkommen att höra av dig så tar vi nya tag tillsammans. /Tinna
Hej @Herman76 Tack för att du hör av dig till oss. En sak som du kan prova är att avaktivera tvåstegsverieringen och sedan aktivera det på nytt. Du kan följa guiden Inaktivera inloggning via tvåstegsverifiering under rubriken Inaktivera tvåstegsverifiering på företagsnivå. Sedan aktiverar du på nytt - följ guiden Lägg till tvåstegsverifiering Ett annat tips är att du kontrollera tiden på telefonen så att den stämmer med verkligheten och att tiden ställs in automatiskt i telefonen. Om inget av detta hjälper behöver du kontakta supporten så hjälps vi åt. Lycka till och välkommen att kontakta supporten om du inte löser det. /Tinna
HejJag är personligen inte så kunnig i lönesystemet så vågar inte ge dig ett svar på hur du bäst rättar till detta. Skulle rekommendera att du ringer in till vår support för lönesystemet de kan helt säkert hjälpa dig hur du gör detta bäst rent praktiskt.0470-70 62 00/Joachim
Hej @Jacky_ Tack för att du skriver till oss. Av din bild att döma så känns det som lösningen är att du behöver låsa bokföringsåret. Det finns flera olika sätt att göra låsningar av bokföringen i Visma eEkonomi och i hjälpavsnittet När och varför ska jag låsa bokföringen? kan du läsa mer om hur du går tillväga. Prova det och återkom antingen till programsupporten eller till oss i forumet om du inte löser det så hjälper vi dig gärna. Ha en fin dag. /Tinna
Hej @Lotta_78 Vad händer när du försöker logga in? Får du något felmeddelande? Har du provat att rensa cache? Prova även gärna i en annan webbläsare och hör av dig så jag vet hur det går för dig. /Tinna
Awesome