Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @TittisminitassarVälkommen som ny forummedlem 🙂 Om startdatumet som du uppger stämmer så kan det bara vara 2023-12-31 som slutdatum eftersom ett räkenskapsår aldrig får vara mer än 18 månader.Jag tror att skälet till varför du ser 2024-12-31 på ditt registerutdrag nu är för att 2023-12-31 redan passerat. Det finns inga dumma frågor i vårt forumet utan här hjälps åt - ibland är det supersvårt och ibland lite enklare men alla är lika välkomna ❤️ Ha en härlig dag /Tinna
Hej @MSchenk Tack för att du skriver till oss. Det går bra att skapa momsredovisning för alla perioder för året även om vissa inte har någon registrerad moms, klickar du på Bokför-knappen så skapas momsredovisningen och lägger sig i listan men det blir ingen verifikation. När du gjort det för hela året så klarmarkeras även Moms-punkten i Årsavstämningen automatiskt. Smidigt och bra! Ha en härlig dag /Tinna
Hej @Nellie 123 Jag tolkar dig som om du gör en inköpsorder och skapar inleverans samt leverantörsfaktura från den. Det går fint att använda den delen också, just för att få kopplingen mellan inköp och leverantörsfaktura så är den kanske att rekommendera i första hand. Så du kan göra antingen enligt hjälpavsnittet Inköpsordrar eller så som jag beskrivit i mitt tidigare svar enligt Gör inleverans av artiklar. Vill du ha mer detaljer rekommenderar jag att du slår en signal till supporten Ha en fin dag och välkommen tillbaka till supporten framöver. /Tinna
Hej @KaaKor Tack för att du skriver till oss. I hjälpavsnittet Import och Export kan du läsa om vad som går att importera och exportera till/från Visma eEkonomi Pro. Ha en fin dag! /Tinna
HejDet räcker om du lägger in det i Deklarationen.Vänliga hälsningarRoffaK
Awesome