Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Lovisa, jag har anmält detta minst tre gånger men det verkar inte vara emot Metas policy?/Rolf
ok, då byter jag till 001. Det är lättare. Tack
Hej @Sofia F-L Tack själv 🙂 Ja det är befriande och dessutom klimatvänligt minska på alla utskrifter och papper. Vill du att din revisor granskar företagets uppgifter, till exempel vid årsslutet, kan du registrera en ny användare med behörighet som revisor. Revisorn kan då se allt innehåll i ditt företag, skriva ut rapporter samt exportera SIE-filer och andra register. Länkar till mer information kring det finns långt ner på sidan Så jobbar du på bästa sätt Hör med din revisor så ni hittar ett bra arbetssätt som passar er båda.Och självklart - hör av dig om du har några funderingar så hjälps vi åt. Ha en fin eftermiddag /Tinna
Hej @Fd medlem Det är endast möjligt att betala reskontrafakturorna för att få bort dem, eller så kan man göra en omstart och inte ta med fakturorna om man flyttar över från ett annat program men det kanske är lite drastiskt? Om du väljer att betala reskontrafakturorna kan du sedan manuellt korrigera bokföringen via Bokföring - Verifikationer och en ny Manuell verifikation. Hoppas du löser det nu och annars är du alltid välkommen att skriva till oss igen så hjälper vi dig gärna. /Tinna
Awesome