Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Johanz Tack för att du delar dina synpunkter och förslag för produktförbättringar med oss. Vi uppskattar din feedback och har tagit det vidare internt. Har du några fler önskemål om förbättringsförslag är du varmt välkommen att lämna dem direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi via en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Ha det fint /Tinna
Hej @Fd medlem! Det går dessvärre bara ta emot fakturor och kreditfakturor till er autoinvoice-adress, vilket är orsaken till att era kvitton inte kommer fram. Vi har däremot flera andra smidiga sätt att hantera kvitton på! Om ni använder Visma Spcs Företagskort kan ni fota kvittot med mobilen när ni har blippat kortet för att få in underlaget direkt i bokföringen. Andra alternativ är exempelvis att använda Visma Scanner eller dra in kvittot under Inköp - Bildunderlag. För att få hjälp med hur ni bäst jobbar med kvittohantering så kan jag varmt rekommendera vår sida Optimera din hantering av kvitton och leverantörsfakturor i Visma eEkonomi, där tror och hoppas jag att ni kan hitta vilken typ av hantering som kan passa ert företag och arbetsätt. Återkom gärna om ni har några andra funderingar kring detta. Ha en fin kväll! /Tinne
Hej @Netted Ser att du fått fin hjälp av @AnnicaL men jag hoppar in i tråden så du ska få ett svar på din sista fråga. Reskontrabokningen som Annica beskrivit funkar bra när det är SEK-fakturor, men har du utländska fakturor så får du hoppa över reskontrabokningen och bara bokföra helt manuellt.Du räknar om till SEK på fakturadatumet, 1510 debet, intäkt och ev moms i kredit, lämna fakturakolumnen blank för att bokföra fakturan. Du räknar om till SEK på betaldatumet, 1510 kredit, 19XX debet när fakturan blivit betald. Ha en fortsatt fin dag /Tinna
Tack så mycket för hjälpen
Hej @Adamtj Vi delar din uppfattning om att det skulle vara en utmärkt funktion i programmet. I dagsläget finns det inga planer för det men vi ser gärna att du lämnar ett förslag direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi via knappen längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna förslag och input direkt till vår utvecklingsavdelning som utvärderar förbättringsförslag i dialogen med banken. Ha en fin dag /Tinna
Awesome