Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Vismas faktura bokför du som Programvaror på konto 5420.
Hej @Jan_Värmon Tack för att du kontaktar oss. I programmet finns vissa funktioner som möjliggör bokföring framåt i tiden, såsom manuella verifikationer. Dock är det inte möjligt att skapa bankhändelser för framtiden. Detta beror på att bokföringen bör utföras kontinuerligt efter att en affärshändelse har inträffat, för att kunna redovisa vad som har hänt i företaget och inte vad som kommer att hända. Det som finns under Kassa- och bankhändelser ska alltså spegla kontoutdraget på banken. Ha en fin dag. /Tinna
Hej!Jag jobbar inte i lön direkt men tänkte ändå svara det jag tror; Skatteverket bryr sig inte hur många löner som är i perioden, bara de får in rätt betalning
Hej @Fd medlem Tack för att du kontaktar oss. När du skapar en lönekörning och använder en löneart, exempelvis nettolöneart Utlägg Övrigt, kan du inne på löneköriningen själv ändra bokföringskonto från 5800 till 2890 om det är detta kontot du ska använda. Trevlig helg /Tinna
Hej @Fd medlem Välkommen som ny forummedlem. Det ska inte ha ändrats och när jag testar i mitt program så kommer fliken Koppla Bild till höger när jag väljer Övrig uttag/Övrig insättning - Egen kontering. Men om jag inte har webbläsaren över hela skärmen så lägger sig Koppla bild som en knapp till vänster istället. Kanske är det likadant hos dig? Om inte så slå gärna en signal till vår kunniga support så får du visa oss i ditt program. Ha en fin eftermiddag och tack för att du hörde av dig. /Tinna
Awesome