Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @fredde_54 Här behöver du avvakta ett tag till. När du har aktiverat kopplingen till skattekontot ska du få in transaktioner som skett 30 dagar innan själva aktiveringsdatumet. Så ha lite is i magen så kommer transaktionen att komma in och du kan matcha mot din momsredovisning. Ha det fint /Tinna
Hej @Fd medlem Välkommen som ny forummedlem 🙂 Utan att veta exakt hur du har gjort så antar jag att du försökt att lägga till hennes lönespecifikation två gånger på samma lönekörning. Det kan du inte göra men däremot kan du skapa en ny lönekörning med ett datum exempelvis 26e och lägga till hennes 2:a lönebesked där. Vill du att vi hjälps åt är du självklart välkommen att kontakta oss. Ha en fin dag /Tinna
Ah, du har helt rätt. Det måste varit något fel och sedan har det även rättats till. Jag kan kvitta dem mot varandra. Bra, tack för hjälpen!
Övriga konsulttjänster 6590 är mitt förslag.
Beloppet består väl båda av ränta och amortering? Räntedelen debiterar du konto 8420 och amorteringen på det konto du krediterade när lånet betalades ut. Om detta var 2840 är det detta konto som nu ska debiteras.
Awesome