Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Milosh Välkommen som ny forummedlem 🙂 Det enda du i dagsläget kan påverka på startsidan av Visma eEkonomi är att du kan filtrera på olika perioder via tratten uppe till höger i respektive diagram. Beroende på vad det är du vill se så kanske du skulle kunna få fram en bättre startsida eller rapport i Visma Ekonomiöversikt. Om det du söker är exempelvis olika typer av diagram baserat på bokförda värden så kan det säkert vara ett alternativ. Läs mer om Visma eEkonomiöversikt här. Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Hej,jag brukar köra en betalfil i eEkonomi även om jag betalar fakturorna manuellt i banken - då står det att de är skickade för betalning. Bra för bevakningen.
Hej @Fd medlemVarmt välkommen som ny forummedlem. För tillfället är det inte möjligt att skicka en leverantörsfaktura till en specifik person för attest i Visma eEkonomi. Vad gäller attestflödet idag, har alla med rätt behörighet möjlighet att attestera och bokföra fakturor som ligger för attest. Precis som du så är det många av våra kunder som efterfrågar en förändring kring detta och det är ett registrerat önskemål som våra utvecklare av Visma eEkonomi ser över inför framtiden. Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Hej @Fd medlem Vad jag kan komma på så har vi ingen annan lösning så det skulle kunna vara värt att klicka ur funktionen och testa igen som du föreslår. Om det fortfarande inte fungerar rekommenderar jag att du kontaktar supporten så vi inte missar något som kan hjälpa dig. Får du något bra tips blir jag glad om du uppdaterar din tråd så kan vi hjälpa någon annan användare med samma funderingar framöver. Välkommen att kontakta supporten och välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Tack själv och ha en riktigt fin helg @Multilingua //Tinna
Awesome