Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Sampletekk1 Tack för att du kontaktar oss. Det där med att räkna ut sjuklön och sjukavdrag kan vara både svårt men ack så viktigt och därför har vi tagit fram hjälpavsnittet Beräkna och registrera sjuklön som har beräkningsexempel du kan utgå ifrån. Jag tycker även att verksamt.se har en bra sida som både förklarar och ger räkneexempel som jag hoppas kan underlätta för dig. Vi har även vårt webbaserade löneprogram Visma Lön Smart som hjälper dig med beräkningar och som förenklar din lönehantering. Hoppas detta kan hjälpa dig och att du får en fortsatt fin dag. /Tinna
Hej @Fd medlem Tack för att du hör av dig till oss i forumet och välkommen som ny forummedlem 🙂 Jag har försökt återskapa det du beskriver men hos mig fungerar allt som vanligt. Ett tips är att du kontrollerar hur fakturan ser ut i ditt program först. Ta den till pdf - ser det rätt ut där?Fakturorna du skickar via Kivra ser ut som pdf-fakturan. För att vi ska kunna hjälpa dig ytterligare behöver du vända dig till supporten. Välkommen att kontakta supporten /Tinna
Hej @Fd medlem Här kommer lite glada nyheter. Jag har precis fått information om att problemet är nu åtgärdat och funktionen fungerar korrekt i programmet. Samtliga fält för konton är nu obligatoriska fält och felmeddelanden som kan uppstå har uppdaterats och är tydligare så nu ska det fungera fint skapa upp egna tillgångstyper. Ha en fin dag och varmt välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Hej @Fd medlem! Det stämmer att blå punkt betyder att fakturan har skickats iväg utan problem. Om din kund mot förmodan inte har fått fakturan trots att det ser ok ut från ditt håll så rekommenderar även jag som min kollega ovan att du tar kontakt med vår support. Jag tar med mig din input vidare internt till våra produktutvecklare, men du får gärna också skicka in det via Feedback och förslag längst ner till vänster på Startsidan i eEkonomi. Varmt välkommen tillbaka till forumet! /Tinne
Hej @Manuela ! Tack för att du hörde av dig. Tyvärr är det inte helt lätt att lösa den här typen av frågor via forumet och jag vill därför be dig att du tar kontakt med mina kunniga kollegor på supporten, så kan ni titta på hur det ser ut hos dig och felsöka vidare därifrån. Önskar dig en fortsatt fin måndag!/Tinne
Awesome