Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Fd medlem Tack för att du kontaktar oss. Nej kalendariet finns inte i Lön Direkt som är mer som en lite enklare lönemodul där du hanterar lönerna. I Lön Direkt får du hjälp med beräkningar, skatter och arbetsgivardeklaration och lönebeskedet skickas till Visma Lön Anställd eller Kivra. I vårt fina webbaserade löneprogram Visma Lön Smart hittar du däremot en kalender där du löpande under månaden registrera lönehändelser. När det sedan är dags för lönekörning kan du göra justeringar och kompletteringar på de anställdas lönebesked. Vill du att vi berättar mer är du alltid välkommen att höra av dig till oss. Ha en fin dag /Tinna
Tack för svar. Jag ska absolut skicka in önskemålet.
Hej @Fd medlem! Vad kul att du spanar in Visma eEkonomi som bokföringsprogram - det gillar vi! Jag ser att du har provversionen av eEkonomi just nu, vilket är orsaken till att du inte kan koppla din bank till företagskontot riktigt ännu. 🙂 Om du själv ska bokföra och fakturera så rekommenderar vi Visma eEkonomi Smart. Där kan du bokföra, fakturera och koppla ditt företagskonto till din bank. När du går över från demoversionen så är det bara att aktivera din bankkoppling. Aktiveringen ser olika ut beroende på vilken bank du har, du hittar instruktionerna för respektive bank i hjälpavsnittet Arbeta med bankkoppling där du kan kika på hur det ser ut för dig. Om du inte riktigt har bestämt dig än så skickar jag också med vår film om Bankkoppling, där får du ett hum om hur det fungerar och hur du jobbar med det. Om du har några frågor så finns vi såklart här för att hjälpa dig, det är bara att skriva här i forumet eller ta kontakt med mina kollegor på telefon. Hoppas att du får en fortsatt fin dag! /Tinne
Hej @Fd medlem! I dagsläget går det bara att föra över obetalda fakturor till Visma eEkonomi. Verifikationerna för betalningarna ska du däremot kunna hitta när du för över bokföringsdata. Återkom gärna om du har någon annan fundering kring överföring eller om vi kan hjälpa dig med något annat. Ha en fin dag! /Tinne
Hej @Bector! Tack för att du kommer med input till oss. Du får gärna lägga in detta som ett önskemål till oss via Feedback & förslag längst ner till vänster till ditt program.Vi kan tyvärr inte garantera att detta är något som kommer att implementeras, men alla önskemål som lämnas i produkterna tas emot och utvärderas av vår utvecklingsavdelning.Gällande att du inte kan scrolla så har vi kikat på detta i Edge, men får inte samma fel som du med scrollen. Här tycker jag att du gör så att du tar kontakt med mina kollegor på supporten när du har möjlighet, så får du hjälp med att undersöka detta vidare direkt. Önskar dig en forsatt fin måndag! /Tinne
Awesome