Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Fd medlem Tack för att du ställer din fråga i forumet. Precis som du är inne på så ångrar du alltid momsredovisningar i kronologisk ordning. När du går in under Bokföring - Momsredovisning är det viktigt att du i listläget klickar till höger under Åtgärder och inte på själva verifikationen som du ser till vänster. Läs gärna hjälpavsnittet Rätta tidigare periods momsredovisning och hör av dig till oss om du har några följdfrågor så hjälps vi åt. Ha en fin dag //Tinna
Hej @Fd medlem! Har testat själv att ändra namn i eEkonomi och det följer med över till Ekonomiöversikten. Dubbelkolla så att kontot är aktivt i Visma eEkonomi, om det inte löser problemet så testa att rensa cache-minnet i webbläsaren. Om inte ovanstående lösningar hjälper dig behöver du kontakta mina duktiga kollegor på supporten för att få vidare hjälp. De kan koppla upp sig mot din skärm för att sedan kunna felsöka vidare. Välkommen att kontakta supporten.// Anton
Hej @Tom Carlson Tack för att du hör av dig till oss. Precis som du skriver så är den funktionen något som endast finns i Visma eEkonomi Pro och inte i de andra varianterna av eEkonomi. På vår hemsida finns en jämförelsetabell där du kan se vilka funktioner och tjänster som finns för de olika varianterna. Vill du lämna ett förslag om programförbättring direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi gör du så här: I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet. //Tinna
HejAtt jag via Visma får en möjlighet att logga in i din bokföring med min egen inloggning som Redovisningsbyrå. Detta är kostnadsfritt och du kan avsluta samarbetet när du vill t ex direkt efter att problemet är löst.Vänliga hälsningarRoffaK AB
Hej @Ann___41! Det stämmer att det inte går att skicka kreditfakturor i betalfiler längre. Detta beror på att bankerna har bytt till nya filformat som vi behöver förhålla oss till i våra produkter. I det gamla filformatet kunde bankerna ha en bevakning av kreditfakturorna, men detta fungerar inte i de nya formaten ISO/XML och är orsaken till att fakturorna måste kvittas innan de skickas till banken. Jag förstår att det påverkar ert arbetssätt och har försökt hitta en workaround för er, men eftersom det är en extern förändring som vi inte kan påverka så kan vi inte heller jobba runt det i programmet. Återkom gärna om du har några andra funderingar. Ha en fin sommar! /Tinne
Awesome