Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @SaraGryt! Du har helt rätt i att du bör ha fått in bankhändelsen i Visma eEkonomi, du ska inte behöva lägga in bankhändelsen manuellt. Vi har inte haft något fel med banköverföringar den dagen, så jag bollade detta med mina kollegor och kom fram till att vi behöver felsöka direkt i din miljö. Ta kontakt med mina kollegor på supporten så hjälper vi dig med felsökning därifrån. Önskar dig en fortsatt fin måndag! /Tinne
Hej @Camilla Rörtjänst Fint att du hör av dig till oss och varmt välkommen som ny forummedlem. Om du har fått in flera händelser från Skatteverket eller om du manuellt lägger in separata händelser från Skatteverket kan du matcha dem mot respektive importerad verifikation. Jag har dock full förståelse för att det kanske inte är det optimala just i ditt fall och vi ser gärna att du lämnar ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi. I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter "Feedback och förslag". Om du klickar på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen "Lämna förslag". Du kommer då att bli omdirigerad till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Tack för att du kontaktade oss och välkommen tillbaka till forumet. //Tinna
Hej @Mapkus Tack för att du skriver till oss i forumet.En anledning till att det har blivit bokfört mot 1910 skulle kunna vara att du har valt "kontant" inne på den anställda under fliken Lön. Ett annat tips är att du kontrollerar hur det ser ut under Inställningar - Löneinställningar så du inte har valt Kassakontot 1910 för löneutbetalning. Allt det jag beskriver ovan är sådant du bör se över inför kommande lönekörningar. För att slippa krångla och ändra det som redan är bokfört mot 1910 kan du matcha den befintliga banktransaktionen på Företagskontot mot "Överföring mellan egna bankkonton" och välja Kassakontot i den processen. På så sätt blir det ändå korrekt bokfört och pengarna har bara "mellanlandat" på kassakontot. Vill du att vi visar dig i programmet är du alltid välkommen att slå en signal till mina kunniga kollegor på supporten. Lycka till och ha en härlig dag//Tinna
Hej @Dalmoplåt ! Det kan vara så att du har nått gränsen för hur många sålda och obetalda fakturor du kan ha. Mitt råd är att du tar kontakt med Visma Finance, de kan hjälpa dig att kika på detta. Längst ner på sidan finns ett kontaktformulär som du fyller i för att få hjälp. Återkom gärna om något känns oklart. Önskar dig en fortsatt fin måndag! /Tinne
Awesome