Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Yvonne36 Tack för att du återkopplade att du löst det. Ja ibland behöver man göra precis som du skriver när antivirusprogrammen har uppdaterats. Bra att det är effektivt men jag förstår att du blev fundersam. Ha en fin eftermiddag //Tinna
Hej @Nisse K! Betalningspåminnelse går endast skicka via e-post, kivra eller som pdf. Om du inte ser påminnelseavgiften på fakturan så är du nog fortfarande inne på orginalfakturan. Längst nere inne på fakturan vid händelserna ska det stå exempelvis Påminnelse 1 - Utskriven som xxx Visa. Om du klickar på Visa så ska du få ut fakturan tillsammans med påminnelseavgift. Om du vill ha hjälp med att skicka påminnelser så har vi tjänsten Påminnelse Direkt där vi tar över hela hanteringen. I Påminnelse Direkt skickas i första hand alla påminnelser och inkassokrav till Kivra, digital brevlåda. Om din kund inte har en digital brevlåda registrerad skickas ett postalt brev. Du kan läsa mer om tjänsten på vår hemsida. Ha det gott! // Anton
Jag visste att du hade en klurig lösning och ja, ibland är det nog bäst att inte röja runt för mycket 🙂 Åh vad det lät härligt med lunchpromenad i solen. //Tinna
HejJa det behöver du göra.För säkerhets skull kan du kontrollera så att det inte ligger något kreditsaldo på konto 2911. Bokföring/Kontoanalys.Vänliga hälsningarRoffaK AB
Hej @Fd medlem! Du behöver inte bokföra alla lönerna för att kunna betala och skapa dem. Hur semestern ska beräknas beror på ert avtal. I vår skrivna hjälp för Visma Lön Smart kan du se beräkning utav semesterdaglönen. Sedan skulle jag vilja slå ett slag för just Visma Lön Smart. Där har vi nu automatisk semesterberäkning. Läs mer här Automatisk bokföring av semesterskulden! Ha det gott! // Anton
Awesome