Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Fd medlem ! Detta rapporterades som ett känt fel men skall nu vara löst. Du hittar mer information i tråden Finns ingen rullista vid exportering av leverantörsfakturor till banken. Om du fortfarande har problem rekommenderar jag dig att kontakta supporten så hjälper dem dig felsöka vidare. Ha en fortsatt fin dag! // Anton
Hej @BooABja!Tack för din feedback. Som min kollega nämnde tidigare går det inte att ställa in SEK på svenska fakturor i eEkonomi. Om det inte är ett problem att fakturanoch eventuella mejl från programmet blir på engelska, så är din lösning klockren. Tack för att du delar med dig av din lösning här i forumet – det är värdefullt för alla. Ha en härlig fredag och en trevlig helg när det är dags! /Ebba
Ni champions är klippor som engagerar i att hjälpa oss andra. All respekt till er och jag tackar ödmjukast för hjälpen.
Hej TinaTack för förtydligande, det är mer en uppdatering av det verkliga händelserna som jag sökte att flytta stapeln till det datum/vecka som fakturorna faktiskt blir betalda...Men tack ändå, nu har jag lite bättre koll på skillnaden ATT betala och ÄR betaldaHa en fin dag// SAra
HejNär skulden återbetalats till den närstående personen så bokförs utbetalningen mot konto 2393. När du bokför den mot detta konto kommer skulden regleras och försvinna ur bokföringen.Önskar dig en fortsatt fin dag.Joachim
Awesome