Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Ah, okej. Tack för era svar!
Hej @MSchenk! Utan att veta hur det ser ut hos dig så ska inte du blir stoppad från att gå vidare. Det är mer en upplysning och konstaterar att det finns obetalda fakturor vid årsskiftet. I vårt användartips Faktureringsmetoden vs kontantmetoden finns en beskrivning längst ner på hur du hanterar kontantmetoden i samband med årsskiftet när du använder Visma eEkonomi. Om du inte kommer vidare rekommenderar jag dig att kontakta supporten som kan koppla upp sig mot din skärm för att felsöka vidare. Ha en fortsatt fin dag! // Anton
Hej @Louise MoveByNumbers Om du arbetar i ett företag med flera användare, kan det ibland vara nödvändigt att använda behörigheter. Behörigheterna förhindrar eventuella krockar i ert samarbete i Visma eEkonomi Smart och kan även användas till att begränsa medarbetares tillgång till programmet. Mer information om detta och vad de olika behörigheterna innebär samt i vilka programdelar du styra behörigheten i finns i hjälpavsnittet Behörigheter. Hoppas detta hjälper dig och annars rekommenderar jag att du slår oss en signal. Ha en fin dag //Tinna
Hej @Jan Edlund Tack för att du skriver din fråga i forumet. Detta är inget som finns i programmet idag men vi tar gärna emot det som ett önskemål inför framtiden. I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Ha en finfin dag //Tinna
Hej@Pan städservice!Jag ville återkoppla till dig om att vi nu har ändrat detta i programmet. Har man företagsform Enskild firma så kommer arbetsgivardeklarationen att bokas upp mot konto 2012 istället för 1630.Du som redan har bokfört arbetsgivardeklarationen(AGI) kan ångra den och då kommer den omvända verifikationen bokas upp mot 1630. När du sedan bokför AGI på nytt så bokas det upp mot korrekt konto, 2012./Agatha
Awesome