Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Om du måste registrera din betalning via banken så är alt 1 ett bra sätt.Men vill du få eEkonomi att skicka en fil till banken; då använder jag proforman som faktura (när originalet kommer så sätts den i verifikationspärmen med proformans ver. nummer).
Hej @Jimmy_10 Vet inte om du har löst din fråga och då kan du bara bortse från mitt inlägg 🙂 Jag bifogar ett tips som anger vilka konto du bör välja när du bokför Inköp av tjänster och varor inom och utanför EU Sedan rekommenderar jag att du ringer in till supporten angående att ditt bokföringsförslag inte kommer upp så får vi felsöka tillsammans med dig. Välkommen att kontakta supporten //Tinna
Stort tack igen Roffa. Jag gjorde såsom du vägledde mig att göra och det var mycket lätt att förstå till slut. 💐
Tack för svar även om det var fel forum upptäckte jag. Jo, alla andra verifikationer för betalningarna gjorde jag rätt men här fick jag en dum ide om en genväg.
@Anton Ingvarsson– stort tack för att ditt utförliga svar! Detta hjälpte mig mycket.
Awesome