Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Fd medlem och tack för din fråga! När du laddar ner årsredovisningen från programmet så är det i PDF-format och tyvärr ingenting du kan välja vid nedladdning. Däremot så finns det program som kan hjälpa dig att konvertera PDf-filer till Word-format gratis. Jag kikade lite snabbt på google och fick upp ett flertal olika sidor som hjälper till med detta - Adobe bland annat. 🙂 Önskar dig en fortsatt fin dag och varmt välkommen tillbaka till oss forumet! /Tinne
Hej @HAK__1 Tack för att du hör av dig till oss. Du har uppfattat detta helt korrekt och får en guldstjärna från oss 🙂 Önskar dig en fin dag och välkommen tillbaka till forumet. /Tinna
Tack! Jag tror det blev rätt nu!
HejDet är en sak som Skatteverket håller reda på. Deras beslut om preliminär F-skatt för 2022 sträcker sig från februari-2022 till januari -2023. Vid bokslutet 2022-12-31 har man alltså bara blivit debiterad 11 månader. Så fungerar rutinen kring preliminär F-skatt.När du sedan får en slutskattsedel för 2022 kommer Skv att tillgodoräkna dig alla 12 månaderna.Vänliga hälsningarRoffaK
Hej Sir Thomas! Det jag skulle rekommendera är att du lämnar detta till oss som ett önskemål. Det gör du direkt i Visma eEkonomi via knappen Feedback & förslag. Jag kan tyvärr inte lova att detta är något som kommer att ändras, men alla era önskemål som lämnas i produkterna tas emot av vår utvecklingsavdelning som ser över och utvärderar dessa löpande. Önskar dig en fin fredag och helg! /Tinne
Awesome