Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Fd medlem Bonnevier! Tyvärr är det inte helt lätt att lösa ärenden av denna karaktär via forumet då vi skulle behöva kika på din fil för att se vad som kan orsaka felmeddelandet. Jag vill därför be dig att du tar kontakt med mina kunniga kollegor på supporten så hjälper vi dig med vidare felsökning via den kanalen istället. Önskar dig en fin helg! /Tinne
Hej!@Sir Thomas Det är såklart jättetråkigt att du upplever att vi inte lyssnar på era önskemål och jag tar såklart vidare den känslan. Vi har ett arbetssätt och en rutin på hur vi arbetar med önskemål, vi får in tusentals önskemål varje år vilket såklart är otroligt roligt och värdefullt. Men det gör även att vi måste prioritera alla dessa. Funktioner och förbättringar som för andra kan tänkas är små saker att fixa blir i mängden stora och vissa större funktioner som hade hjälpt fler kunder får högre prioriterade.Jag har lyft vidare ert önskemål igen men som det ser ut nu är det inte planerat att fixa under detta kvartalet. Ha en fin dag.
Hej @MatsEngström! Precis som @AnnicaL skriver så brukar man normalt sett vilja se vilka kunder som inte har betalat vilket du kan se i rapporten Obetalda kundfakturor i Visma eEkonomi - men såklart finns det fall där man helt enkelt bara vill se vilka som har betalat. I dagsläget har vi tyvärr ingen rapport som kan visa just detta, så det får du väldigt gärna skicka in som förbättringsförslag till oss via Feedback & Förslag som ligger längst ner till vänster i programmet. Som ett alternativ så kan du sortera på Status: Betalda fakturor under Kundfakturor - Alla kundfakturor: Då ser du fakturanummer, kundnamn och endast de fakturor som har status Betald i listan. Kan det hjälpa dig? 🙂 Återkom gärna om du har några fler funderingar. Önskar dig en fin fredag! /Tinne
Hej@Prefect1, Vi har just nu ett problem med att skicka betalningar via bankkopplingen. Vi har skapat en forumtråd där du kan följa problemet, HÄR. / Hanna B
Hej @Fd medlem Tack för att du hör av dig till oss i forumet med en fråga. Du kan inte ange datum manuellt utan det ska hämtas med automatik från din bokföring. Kan det vara så att du använder webbläsaren Safari? Här har vi märkt att datum inte fylls i automatiskt så prova att du byter webbläsare till Chrome och testa igen. Får du det inte att fungera i Chrome eller om du faktiskt provade i Chrome från första början så rekommenderar jag att du kontaktar supporten så ska vi felsöka tillsammans med dig. Önskar dig en fin dag! /Tinna
Awesome