Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Japp. 🙂
Hej @Rasmus E Du har helt rätt i att svaret hamnade lite fel och tack för att du påpekade det. Gällande hur idéhanteringen så har min kollega Agnes skrivit ett förklarande inlägg om idehanteringen som du gärna får kika i. Ha en fin vecka och välkommen tillbaka till forumet. //Tinna
Hej @Fd medlem Välkommen som ny forummedlem 🙂 När du använder deklarationstillägget i Visma eEkonomi så kan du gå in under Justera deklarationsunderlag - Resultatplanering - Klicka på Expansionsfond - Kapitalunderlag så kan du se själva beräkningen. Har du några följdfrågor eller funderingar så är du alltid välkommen att höra av dig till oss. //Tinna
Hej, Jag har också haft detta problem. Rotorsaken ser ut som att formatet för datumet är ändrat i nya netbanken för Nordea. Detta har jag rapporterat till dem. Till exempel, formatet ser ut som2022/12/02 när jag laddar ner filen från Nordea direkt. Men efter har ändrat formatet till 2022-12-02 fungerar det felfritt i Visma. Att spara som excel och sedan csv löser problemet igenom att ändra på formatet på datumet.I för sig skulle jag förväntar mig att Visma skulle kunna hantera både format, eller i alla fall ger ett vettigt felmeddelande.
Det är precis det som är orsaken, och det är korrigerat nu. Tack för svar.
Awesome