Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Fd medlem Tack för att du hörde av dig. När du får ett sådant meddelande så rekommenderar vi alltid att du går in på vismaspcs.se och byter ut ditt lösenord. Önskar dig en fin dag och välkommen som ny forummedlem //Tinna
Hej @Waymaker Det kan vara lite klurigt att lösa frågor av denna karaktär här i forumet men prova att följer programhjälpens avsnitt Ändra i preliminära verifikationer.Om du inte får det att fungera så rekommenderar jag att du konsulterar mina kunniga kollegor på supporten som kan koppla upp och kika tillsammans med dig i ditt program. Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet //Tinna
Ok. Har aldrig lagt upp ett eget konto men antar att jag kan välja ett nummer i 60-gruppen och döpa det till något lämpligt ex. "Konsultavgifter"?
HejMitt fel Sanna. Glömde att påpeka att konto 4002 ska ha momskod 24 för att kopplingen till den fiktiva momsberäkningen ska stämma. Pacsacs fråga var helt berättigad.Vänliga hälsningarRoffaK
Hej Yoonanoona! Orsaken till att du inte kan matcha fakturorna mot bankhändelsen beror på att du registrerade inbetalningen via fakturan och inte genom att matcha mot bankhändelserna. När man väljer Åtgärd - Registrera inbetalning direkt på fakuran så skapas det en egen verifikation för betalningen, det går alltså inte via Kassa- och bankhändelser. I den här tråden så har vi ett liknande scenario där vi visat hur man bäst åtgärdar detta, kika igenom den tråden och återkom om du har några funderingar. Önskar dig en fin måndag! /Tinne
Awesome