Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Stor tack för hjälpen !
Hej @Veronica-Gbg Välkommen som ny forummedlem 🙂 I programhjälpens avsnitt Byt administratör kan du läsa om hur du hanterar detta. Om inte det hjälper dig så rekommenderar jag att du kontaktar mina kunniga kollegor på supporten så hjäper vi dig gärna i den kanalen istället. Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet. //Tinna
Tusen tack för båda dina svar!/Saga
Hej Peter! I dagsläget finns det ingen funktion för att massuppdatera artiklar i Visma eEkonomi Smart. Under Inställningar - Artikelgrupper kan du antingen skapa en ny artikelgrupp och lägga till artiklar, eller så kan du gå in på en befintlig och lägga till artiklar. I varianten Visma eEkonomi Pro har du däremot möjlighet att hantera flera artiklar samtidigt, så om du arbetar mycket med lager och artiklar kanske det skulle vara av intresse avv uppgradera till den varianten? Om du vill ha ytterligare info kan du läsa mer om Visma eEkonomi Pro på vår hemsida eller så har du också möjlighet att prata med våra duktiga säljare per telefon. Återkom gärna om det dyker upp några andra funderingar. Önskar dig en fin kväll! /Tinne
Hej @Fd medlem Tack för att du hörde av dig. När du får ett sådant meddelande så rekommenderar vi alltid att du går in på vismaspcs.se och byter ut ditt lösenord. Önskar dig en fin dag och välkommen som ny forummedlem //Tinna
Awesome