Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

@Fd medlem,@overklighetenNi vet "första fixen gratis", sen när man är fast så brukar det klämma till med prisökningar (vanligt i prenumeration-tjänste-branschen). De höjer till dess de ser en avtagande kundinströmning och/eller ökande kundutströmning, när den balansen är nådd tjänas det max med pengar.Att motivera det med att en tjänst behöver mer finansiering borde ske i ordningen att de fördyrande åtgärderna kommuniceras med de som har tjänsten innan en höjning för att ens se om kunderna ens vill/behöver ha det. Eller spjälka ut det "fördyrande" till en extratjänst på tjänsten och låta ursprungstjänst med den funktion den har få vettiga höjningar.Jag reagerade också på denna höjning, men då vi är två i bolaget så är det relativt försumbart. Tycker dock att det är mindre än snyggt hanterat.Du skrevtvåvägskommunikation. Det är lite sparsmakat av det här, tyvärr. En bra kundupplevelse här skulle göra väldigt mycket för produkten i sig.Jag ser mig också om efter alternativ då små saker jag påpekat sedan länge inte möter någon som helst reaktion.😑Rant, rant... det var mina 2 cent på ämnet.
Hej@Fd medlem, Vad märkligt! Jag är inte riktigt säker på vad som orsakar detta så jag skulle nog rekommendera att du ringer in till oss på supporten så att vi kan kika vidare på detta tillsammans med dig i programmet. Då kan vi enklare se vad det kan vara som felar. Du får jättegärna återkoppla här i tråden med vad ni kommer fram till. Förhoppningsvis kan det hjälpa andra användare i framtiden 🙂 Önskar dig en fortsatt fin vecka! /Agnes
HejDu kan lägga upp en Kassa-händelse på det kontanta belopp du fick och matcha det som en delbetalning på kundfakturan.Ny Kassahändelse.Vänliga hälsningarRoffaK
HejFör att ge dig säkrare svar behöver man nog se dina siffror, tror jag. Du får gärna kontakta mig på casperkonig@gmail.comom du behöver mer hjälp.Vänliga hälsningarRoffaK
Hej@Fd medlem, Tack för ditt tålamod i den här frågan! 🙂 Jag har nu fått återkoppling från teamet och i dagsläget har vi inget stöd för att exportera lönebesked till banken via mobilen. För att kunna göra dessa signeringar är det en dator som krävs. Du är varmt välkommen att lämna detta som ett önskemål till oss via knappen Feedback och förslag i Visma eEkonomi om du vill. Jag vågar inte lova att det är något som kommer att implementeras, men vår utvecklingsavdelning går igenom och utvärderar alla önskemål som kommer in via programmet. Jag skickar med användartipset Idéhantering i din produkt - upplägg och tillvägagångssätt där du kan läsa mer om hur du lämnar ditt önskemål. Har du några fler frågor eller funderingar är du varmt välkommen åter. Önskar dig en fin torsdag! /Agnes
Awesome