Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Att det är Euro noteras på leverantören
Hej@Fd medlem, Det verkar som att din fråga inte kom med här! Har du en fråga du skulle vilja att vi hjälper dig i är du varmt välkommen att återkomma här i tråden igen så ska vi kika på den. Önskar dig en fin helg så länge! /Agnes
Hej@Nellie 123, Tack för att du skriver in. Det här ska vi förhoppningsvis hjälpa dig att reda ut! Baserat på det du beskriver så låter det som att du har tagit följande steg i programmet: Skapat faktura och sedan kreditfakturaStått på kreditfakturan, valt Åtgärder - Kvitta och valt debetfakturanGått till debetfakturan och valt Åtgärder - Ångra kvittningFastnar på att det på debetfakturan inte går att välja Åtgärder - Kvitta igen Stämmer det? Om så är fallet går det bara att väljaÅtgärder - Kvitta frånkreditfakturan,men däremot Åtgärder - Ångra kvittning från bådedebetfakturanochkreditfakturan.Vill du kvitta på nytt igen så går du tillkreditfakturan och väljer Åtgärder - Kvitta precis som första gången. Jag hoppas detta hjälper dig i din fråga. Har jag missförstått eller går det inte att ta stegen jag beskriver ovan så är du varmt välkommen att ringa in till oss på supporten så att vi kan kika vidare tillsammans med dig direkt i ditt program. Önskar dig en fortsatt fin vecka! /Agnes
Hej @Mikael Östergren, Härligt att höra att förklaringen hjälpte dig! Angående din följdfråga så är det i dagsläget inte möjligt att få notifieringar via mejl när man arbetar med att mejla PDFer direkt in i programmet. Däremot får du notiser i programmet och även via appen när något nytt kommer in. Likt mitt svar i din andra tråd vill jag nämna att du är varmt välkommen att lämna ett förslag om detta via knappen Feedback & förslag inne i Visma eEkonomi. Jag kan även här inte lova att det är något som kommer att implementeras men vår utvecklingsavdelning går igenom och utvärderar alla förslag som kommer in via produkten. Jag vill också nämna att om man arbetar med e-fakturor får notifieringar via mejl, så det är ett alternativ även i den här frågan som skulle kunna vara en lösning. Det skulle även i det här fallet innebära en förändring i hanteringen så jag förstår om det inte är optimalt i nuläget. Men jag vill ändå nämna att det finns som ett alternativ. Hoppas detta hjälpte dig in din fråga. Har du fler frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig igen. /Agnes
Hej@Fd medlem, Tack för att du skriver in. Baserat på det du beskriver misstänker jag att det kan vara så att dessa händelser bokfördes innan en bankkoppling var igång och att du nu har fått in händelserna via banken också. Stämmer det? Det du kan göra då är att ånga de tidigare bokförda verifikationerna och sedan matcha bankhändelserna på nytt. Om det inte fungerar så kan du kontakta oss på supporten så kan vi hjälpa dig att plocka bort transaktionerna. Det kan vi endast göra med ditt godkännande, och det behöver godkännas via ett mejl som vi då skickar till dig. Ringer du in till supporten så hjälper vi dig vidare med det därifrån. Jag hoppas detta hjälpte dig i din fråga. Om jag har missförstått eller om du har några fler frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att höra av dig i tråden igen. Önskar dig en fortsatt fin vecka! /Agnes
Awesome