Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

dock borde inte telia vara felet eftersom jag har samma problem hemma med annan dator och annan internetleverantör och router. hemma har jag dessutom provat att arbeta utan router...
Vill minnas att vi hade samma problem i våras och fick handknappa in siffrorna. Om jag minns rätt. Och det var med dåvarande senaste version av Safari (macOS). Kan dock inte svära på om jag provade annan webläsare.
Tar mig friheten att ta avstamp i AnnicaLs svar för att göra en liten utvikning.En grundregel i all bokföring är att den skall vara spårbar. Det skall gå att se vad som hänt och vad som har gjorts med den. Även det som blivit fel. Därför kan man inte ta bort eller ändra något som redan är gjort. Så är det i alla ekonomisystem. Däremot så är det HELT ok att rätta till det som blivit fel, att korrigera det. Med det vill jag säga att det är ingen fara om det blir fel ibland, bara man rättar till det. Även väldigt kunnig och erfaren ekonomipersonal gör fel ibland.Vissa saker är lätta att korrigera. Andra saker är krångliga. Och det är bra att rätta fel så fort man upptäcker dem. Låt det inte felet ligga kvar och jobba vidare i bokföringen.
Hej Lars och välkommen till Visma Spcs forum! Utbetalningen av lönen ska göras på utbetalningsdatumet som väljs på lönebeskedet, så det låter märkligt att utbetalningsdatum ändå blev 25/7, trots att du valde 28/7.Jag skulle vilja be dig att ta en extra kik på om det står 28/7 på lönebeskedet. Om du har råkat skapa lönebeskedet på fel datum, dvs att det står ett annat datum på lönebeskedet, så hittar du instruktioner här under rubriken "Jag har skapat ett lönebesked med fel datum" för att se hur du rättar till det. Om det står 28/7 på lönebeskedet så behöver vi kika på det tillsammans med dig för att se vad som kan ha blivit tokigt, då är det bäst att du kontaktar vår duktiga support så att de får koppla upp sig mot dig. Önskar dig en fin dag! /Tinne
Hej Datasektionen! Försäljningsstatistiken för artiklar baseras på att du har skapat en faktura eller order och det är dessvärre inte möjligt att göra detta manuellt via en verifikation eller Kassa- och bankhändelse. Däremot tar vi gärna emot detta som ett förbättringsförslag från dig! Skicka in det via knappen Feedback och förslag i programmet, då inkommer det direkt till våra produktutvecklare. Återkom gärna om du har några fler funderingar. Önskar dig en fin dag! /Tinne
Awesome