Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Välkommen att höra av dig framöver när det passar. //Tinna
Du ska bokföra betalningen till skattekontot när du gör betalningen, till dess har du en skuld på skattekontot som består av summan av de belopp som dragits därifrån. Denna skuld nollställs när inbetalningen kommer in. Du har uppfattat flödet med de olika transaktionerna helt korrekt så det är bara att bokföra betalningen och sätta upp en påminnelse om att göra betalningarna varje månad.
Tack för förklaring! Det verkade vara just det som var problemet. Jag fick fin hjälp att rätta till felet av supporten.
Hej@NagelLinda!Tack för att du skriver in.Jag vill börja att fråga med vilken webbläsare du arbetar i? Och i samma veva rekommendera dig att testa Chrome och se om det funkar då och om du får upp några värden?Om du får upp några värden när du testar i Chrome och fortfarande får felmeddelandet när du trycker på lämna in skulle jag rekommendera dig att kontakta vår support så att de kan hjälpa dig att felsöka direkt i ditt program och ta reda på varför du inte kommer vidare. Men börja gärna att testa i Chrome och så hoppas jag att du därefter kan komma vidare!Hoppas detta hjälpte dig i din fråga. Du får gärna återkoppla här i tråden så vi vet att det löser sig för dig.Önskar dig en fin helg!/Agnes
Awesome