Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Owarren och tack för dina frågor! Kontots beskrivning är skapad utifrån det specifika kontot. Om du ändrar namn och tycker att beskrivningen blir missvisande, så rekommenderar jag att du istället skapar upp ett nytt konto med ett namn som beskriver kontot, då det tyvärr inte går att lägga till beskrivning när du skapar ett nytt konto. Du får gärna skicka in detta som ett önskemål via Feedback och förslag i Visma eEkonomi. Det går att inaktivera artikelkonteringar så länge de inte är kopplade till någon artikel. Däremot går det inte att redigera och ändra i en "Ej redigerbar standardpost" men det går bra att skapa en kopia om du önskar ha andra försäljningskonton. Du kan även skapa helt egna artikelkonteringar. Jag hoppas att jag kunde hjälpa dig i dina funderingar, annars är du självklart välkommen att återkomma så kikar vi på det igen. Önskar dig en fortsatt fin vecka! /Tinne
Hej! Tack för att ni ger oss feedback och delar med er av era tankar kring detta. Just nu jobbar vi på förbättring krig likviditetsprognosen för att göra den tydligare och mer korrekt. Vi räknar med att lansera detta inom en snar framtid, så prenumerera gärna på nyhetsfliken så får ni notiser om de nyheter vi släpper framöver! Varmt välkomna tillbaka till forumet och jag hoppas att ni får en fortsatt fin måndag. /Tinne
Jag har lagt ett förslag till förbättring på detta, men det hjälper ju inte i dagsläget.Ser fram emot en snabb lösning på detta./Gunilla
Hej Helene! Ibland kan man behöva rensa cache och starta om webbläsaren för att det ska släppa, så prova det och återkom om det fortfarande inte fungerar så kikar vi vidare på det. /Tinne
Hej Everlycke! Båda alternativen fungerar fint att använda, det är bara placeringarna som skiljer sig. Om du skriver kundens kostnadsställe under orderreferens så hamnar det högre upp på fakturan, väljer du att lägga in det som en textrad så hamnar det under artikeln. I den här tråden rekommenderade en av våra användare att skriva det under orderreferens. Jag hoppas att jag kunde ge dig någorlunda vägledning i din fundering 🙂 Varmt välkommen åter till forumet och trevlig helg! /Tinne
Awesome