Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Jag vill ge mina kollegor behörighet att läsa under Dokument i Ekonomiöversikt.Hur ger jag bara läsbehörighet?Som det är nu kan de både lägga till och till och med Ta bort dokument, och det vill jag inte!
Det förstår jag inte, menar du en kundfaktura du gör till en kund
Hej Carina! Leverantörsfakturan kommer automatiskt att komma med på momsredovisningen i maj då den inte varit med på en momsredovisning tidigare. Det stämmer att programmet känner av att det finns en verifikation som har avvikande datum, men det är ingenting som stoppar dig från att gå vidare och bokföra momsredovisningen. I programhjälpens avsnitt Avvikelser momsredovisning kan du läsa mer och få vägledning om hur du ska hantera eventuella avvikelser. Trevlig helg //Tinna
Har talat med supporten. De hittade inte något sätt att ändra låsningen till digital inlämning. Vi fick Stryka detta på dokumenten och skriva under manuellt fastän det inte fanns någon rad för detta. De skulle titta vidare på problemet. Låsningarna avseende datum försvann när vi gjorde redovisningen för 2021 olåst, fastän vi var överens om att detta egentligen inte borde påverka. Årsredovisningen görs ju normalt sist, sedan man fått fram deklarationsblanketterna och årets skatt; i vart fall är det olika saker.
Det fungerade. Tack så mycket!
Awesome