Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Jacob!Tack för att du hörde av dig med en fråga till oss i forumet. Kan det vara så att du har kontantmetoden? I så fall så ska försäljning bokföras på år 2020 så att försäljningen och momsen hamnar på rätt år och detta sköter programmet automatiskt. Om du inte har kontantmetoden rekommenderar jag att du tar kontakt med supporten så vi kan se hur det ser ut hos dig och så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället. Ha en fin dag och välkommen att kontakta supporten //Tinna
Hej!Det är säkert för att EF inte kan ha brutet räkenskapsår - du kommer att få deklarera din avslutade EF för kalenderåret även om verksamheten tog slut i april. Så du får ta ut allt material nu så att du är redo när 2022 tagit slut och det är dags för dig att göra din personliga deklaration under våren 2023. Du kommer ju att ha tillgång till din Vismaversion i flera år efter att du avslutat abonnemanget men du kan inte ändra något.
Hej!Frågar igen då detta svar är 3 år gammalt... går det på något vis att radera ett år (2022) och lägga in allt på nytt? Importerade verifikat etc.
Tack@Tinna Gunnarssonoch@Malin Kjellberg. Då förstår jag hur det fungerar. Det var inte uppenbart att man kunde ignorera exporten, men eftersom om man som ni säger kan ignorera exporten så kan jag fortsätta arbeta som tidigare.Tack för informationen. 🙂
Awesome