Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Genialt - och lite pinsamt att jag inte kom på det själv 🙂 Tack för hjälpen!
Hej!Det gör du lättast via kassa & bankhändelser. Du matchar den bankhändelsen mot egen insättning!Om du inte har bankkoppling eller klistrat in/importerat kontoutdrag så kan du göra det som en verifikation där du bokför in på bank och mot 2018.Om det är en faktura som du betalt själv, dvs inget har gått vi företagskontot, så går du in via leverantörsreskontran och väljer betala på den faktura det gäller och som betalningskonto väljer du betalt med egna pengar! 😃
Hej Mats, Då går du in via Kassa- och bankhändelser och matchar - vid inkomsttyp väljer du "egen kontering" och sedan kan dukontera mot det kostnadskonto som överbetalningen konterades emot. Ha en fin eftermiddag! /Tinna
Hej!Om du gjort en korrigeringsverifikation så går det tyvärr inte längre att ångra den. Lös de som gick att fixa enligt min instruktion.Den som inte gick att fixa men som du korrigerat manuellt gissar jag nu att du har en diff på konto 2440? Isf kan du bokföra den riktiga bankhändelsen mot konto 2440 så borde allt lösa sig.MvhLovisa
Som en vanlig leverantörsfaktura.Fakturabelopp: 1 975.-Momsbelopp: 1 975.-/Bruno
Awesome