Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Det går att gå förbi den varningen (den dyker upp då du antagligen använder konton som vi rekommenderar att man bokför via Kassa- och bankhändelser men det går som sagt fint att gå förbi den). Du kan läsa mer här om hur du rättar till ett fel i Vanliga fel och lösningar. Ha en fin helg! /Moa
Jag är helt med dig och lovar att ta dina synpunkter vidare! //Marielle
Hejsan! Detta ska vi såklart kika på. Just denna frågan är inte denlättaste att svara på via forumet då jag hade behövs se lite närmre på hur det ser utditt program, även lite mer detaljerad information om användarna vilket jag intevill att du ska dela här i forumet. I vårt skrivna hjälpdokumentHur skickar jag lönebesked till appenVisma Employee?finns beskrivet hur du ska gå till väga för att detta ska fungera, har du följt dessa steg och de anställda ändå får detta felet i appen så är du varmt välkommen att kontakta oss. Gå gärna via chatt eller telefon direkt så kommer vi kunna kika på det tillsammans med dig i ditt eEkonomi. Ha en fin fortsatt dag! /My
Om du inte själv hittar något belopp på 76 kr bör du börja med att kontrollera vid vilket månadsskifte du senast hade 100% korrekt saldo, och därefter gå igenom alla transaktioner i den följande månaden - då kommer du att hitta var det gått fel.
Hej @martinmilfors, What program is the file exported from?Visma eEkonomi follows the SIE standard. At the following imagesyou can see that the text marked with yellowis what is seen as the Description on the journal entryin Visma eEkonomi.I recommend you to contact us by phone so that we can take a closer look. //Marielle
Awesome