Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej@Svebilius! För att kunna hjälpa dig på bästa sätt hade vi behövt en lite bättre överblick i ditt program än vad vi kan få via forumet, så jag skulle rekommendera dig att chatta till oss så kan vi kolla på det tillsammans med dig. Du är välkommen att kontakta oss, du hittar information om hur du gör dethär. Mvh Amanda Nygren ~Content producer, Byråområdet ~
Ok, jag fattar, programmet hanterar det. Det blir intressant att se hur det blir på min kommande faktura.Tack och bock.P
Om kunden betalade för mycket skulle du bara betalat tillbaka överskottet, inte krediterat!Du skriver att du har 1250 mer i bokföringen än på kontot. Din beskrivning visar inte riktigt detta. Hur har du bokfört betalningen från Skatteverket? Varför krediterade du den nya fakturan på 1500?
Tack för svar!Ja, vi behöver separata saldon för varje medlem - de debiteras olika och ofta bokförs utlägg som de ska krediteras för. Men jag ska kolla på om jag kan använda resultatenhet per kund då kanske, om det kan lösa det.Nina
Hej igen Martina! Jag försöker verkligen följa detta steg för steg men för att du ska komma vidare snabbast är det bättre att ta detta en vända med supporten via telefon eller chatt. På så sätt kan vi kika på vad som sker och skett på anläggningstillgången hela vägen tillsammans med dig ochi ditt eEkonomi och därmed få en bättre överblick på vad behövergöras innan du kan registrera försäljningen. Ledsen att jag inte kunde hjälpa dig längre härifrån, blir för tufft utan en större helhet tyvärr. Du får ha en fin måndag! /My
Awesome