Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Snyggt 🙂 Många tack My!
Hej! Nej - i dagsläget går det inteatt läsa in någonåterrapporteringsfilfrån Skatteverket vad det gäller godkända rut eller rot-ansökningar. Utan när betalningen kommer in från Skatteverket så matchas den mot kvarvarande delen på rut-fakturan som är skapad i programmet - vilket visas i slutet på denna film:Fakturera och ansök om rot- och rut i Visma eEkonomi. Detta fungerar likadant - oavsett bankkoppling eller inte. Mvh Moa
....som allmän info så hoppade ändelsen tillbaka igen till " .IN" igen idag, för den som är intresserad...........
Hej, Du har helt rätt, men @JanMitomada förslag attange dagens datum somförfallodag är ett bra förslag, eftersom förfallodagen inte påverkar något vad det gäller bokföringen och betalningen redan är gjord så tycker jag du kan lösa det så. I dagsläget finns det ingen annan lösning när fakturorna kommer i efterhand eftersom bankkopplingen i detta fallet slår igenom. Jag får önska er en trevlig helg! /My
HejYoonanoona, Gör så att du tar kontakt med mina kollegor på supporten där har vi möjlighet att koppla uppoch tillsammanskontrollera varför det inte går att låsa upp oktober månad. Sedan hoppas jag att det kommer gå fint att göra korrigeringar efter Annicas anvisningar. Välkommen att höra av dig! /Tinna
Awesome