Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack, mycket bra svar. I slutändan gjorde jag i alla fall nya fakturor som kopior på mina tidigare utskrivna, kändes lättare att följa på nått sätt, samt lättare att skicka till skatteverket.Tack, ha en fin dag du med, om än lite fördröjt 🙂
Hej @JonahOlsson Precis som @Pacsac är inne på så är detta trepartshandel, men om jag förstår det rätt så är köparen i Danmark privatperson. Detta skriver skatteverket när sista köparen i transaktionskedjan är en privatperson:Skatteverket anser att bestämmelsen om kedjetransaktioner i 5 kap. 2 e § ML kan tillämpas även i det fall det ingår någon som inte är en beskattningsbar person i transaktionskedjan, d.v.s. en slutkonsument. Mer information och exempel finns på skatteverkets sida om Trepartshandel. Ha en fin dag! /My
Det bästa med eEkonomi är bankkopplingen, har man inte det så klistra in kontoutdrag från banken.Men ett tips är att låsa bankkontot mot manuell bokföring likaså leverantörsskulder (2440) då blir det rätt och en massa tid till kontoanalys och koll undviks.Så JA gå via Bank och kassahändelser.
Stort tack för hjälpen! Jag har löst problemet och nu vet hur jag ska göra när jag registrerar om fakturan.
Hej! Integrationen du har idag kan se annorlunda ut beroende på vad man vill ha för upplägg. Jag kommer se till att du blir kontaktad av rätt person som kommer kunna hjälpa dig få rätt på hanteringen mellan Wetail och Visma eEkonomi. /My
Awesome