Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejTGC___, Gör så att du tar kontakt med supporten och hänvisa till tråden så får vi koppla upp och kolla hur det ser ut hos dig. /Tinna
Hej Greger, Jag tolkar din fråga som det är någon form av tredjepartsprogram för rapporter som du söker men är inte helt säker 🙂 Är även lite fundersam på vilket av våra program ni använder. På vår hemsida finns information under Hitta din integrationslösninghoppas du hittar det du söker där och annars är du välkommen att höra av dig igen med lite mer info så tar vi nya tag. /Tinna
Hej ellgeh, Anar att du är nöjd och glad i Visma Administration och att det känns ovant att din kund har börjat använda eEkonomi. Vi får tillsammanshitta ett sätt som känns braför för dig att arbeta på och så hoppas jag att det kommer kännas lite bättre framöver. I Administration använder många av våra kunder sig av LB-filer för betalning av leveratörsfakturor och det kan du göra även i eEkonomi. I instruktionen Skicka betalningsfil (LB-fil) kan du läsa om hur detta går till. Har din kund en aktiv bankkoppling kan du istället följa Skicka betalning av leverantörsfaktura med aktiv bankkoppling. Tveka inte på att höra av dig till supporten eller här i forumet. Välkommen! /Tinna
Den ska inte bokföras alls, bara skattekostnaden som då blir en skatteskuld på konto 2510, bolaget hade ju en skuld per bokslutsdagen.
Jadå det kan jag hjälpa dig med. Maila till ekeskogkonsult@gmail.comså kikar jag på det.
Awesome