Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Jag skall kolla det nästa gång då,Tack
Hej Juanjia,Precis som Mikael skriver är det orimligt med minus i varulager, har du hittat felet i din huvudbok?Om inte, kontakta gärna vår support per telefon eller chatt så kan ni kika vidare på om det är något fel i Årsredovisningen.Vår support hanterar programsupport så om det är fel i din bokföring som resulterat i minus kan du gärna fortsätta konversationen här istället 🙂Ha en härlig dag!/Sofia
Hej Konsult,För att lättare förstå vad som hamnar i de olika fälten på din deklaration så kan man kika på www.bas.seDär kan du klicka in dig under kontoplaner och vidare till sru, välj sedan ink2.I fältet 2.50, upplupna kostnader och förutbetlada intäkter hamnar det som har bokförts på konton som börjar på 29XX.Du kan kika i din kontoanalys som du har i eEkonomi och söka fram vad du kan ha bokfört på de kontona.Kanske har vi nån annan medlem i vårt forum som är duktig på detta och har nåt mer förslag.Hoppas detta hjälpte dig lite.Ha en fin dag och en skön sommar!/Cecilia
Hej papasmurph,Det låter inte som den bästa av upplevelser som du har haft. När jag tittar på ditt kundnummer ser det inte riktigt ut som om din Redovisningsbyrå (finns en konsult upplagd på ditt kundnummer) har riktigt rätt förutsättningar för att vara inne i ditt Visma eEkonomi.På den här länken, Aktivera samarbete i Visma eEkonomi,kan din redovisningsbyrå läsa om hur de ska gå tillväga för att allt ska fungera..Hoppas det löser sig på bästa sätt för dig./Victor
Ja det blir rätt Mikael
Awesome