Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Hittade nedan i Redovisa Rätt:"Kod 12 Här redovisas det sammanlagda värdet av förmåner, utom bil och drivmedel. Det kan alltså vara kost, bostad, räntor eller andra förmåner. Förmånen redovisas med ett kryss i någon av rutorna 41-49. Ett kryss i ruta 47 innebär också att förmånen ska specificeras i ruta 65."Så precis som Annika, tycker jag det låter utmärkt!Ha det fint.Moa
HejKlarna har redovisat en total försäljning på 32 816,25 och baserat på momsbeloppen är:Försäljning 25 % 30 267,25 (6053,45)Försäljning 6% 2 450,00 ( 138,68)Men då saknas det 99,00 i bruttoförsäljning. Kan detta vara kopplat till momsfri försäljning t ex porto eller någon annan avgift som du debiterar?I så fall ska 3053 konteras med - 2 311,32 och 99,00 läggas på ett 30XX momsfritt.MVHRoffaK
Hej Moa,du har förstått rätt. Jag var i kontakt med er support via chat, men de kunde inte lösa problemet åt mig. Ett ärende är nu skapat hos er och jag har skickat in några skärmdumpar så skall de kolla på vad som har gått fel och, antar jag, lösa det åt mig.mvh
Perfect. Thank you for the help, Anna!
Vilka fina ord KenArd, jätteroligt att läsa!Nu har vi startat igång 2019 för nya och spännande funktioner. Håll utkik efter forumtrådar för Nyheter i eEkonomi så du inte missar någon av godbitarna:)/Nellie
Awesome