Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack för alla svar! Själv har jag mest pappersfakturor och resten på mailen men där sparas de inte i datumordning så jag har gjort en brevlåda för varje månad. Funkar såhär under uppstarten då jag har så lite att göra och få verifikationer att hålla koll på men jag får nog skärpa mig med att använda autoinvoice under kommande år.
Hej Milena!När jag testar hos mig så fungerar det. Jag skapar en ny faktura och tömmer rutan förLeveransdatum, både när jag förhandsgranskar, skapar och bokför fakturan så finns ingen text om leveransdatum med på fakturan.Testa att skapa en faktura och enbart förhandsgranska den, se till att rutan verkligen är tömd så bör det fungera. Om det inte gör det rekommenderar jag att du kontaktar oss via chatt eller telefon så vi får kika vidare./Moa
Hmm.. Checklistan för årsavslut visar ju rätt då den enligt din kreditering var obetald per 181231. Momsdelen kan du ju låta kvittas ut men du bör ju även reservera nettot som osäker kundfordran per 181231 då du inte får in dom pengarna och då visar du ett för högt resultat med skatt som följd. Vilket är onödigt, även om det är ett litet belopp. Lycka till!
Hej!För att importera bilder till Visma eEkonomi Smart kan du antingen använda någon av apparna Visma eEkonomi eller Visma Scanner, du kan flytta filer/bilder via utforskaren eller mejla underlagen till en särskild mejladress.Är det detta du inte får till?Läs mer i Infoga underlag »
Awesome