Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Vi har nu öppnat upp deklarationstillägget för eEkonomi för alla räkenskapsår som slutar någon gång under 2018.Du når deklarationsmodulen under Bokföring - Årsavstämning - Öppna Visma Deklaration eller Visma Deklaration/Årsredovisning.Planerade öppningstider för elektronisk inlämning till Skatteverket kan du läsa om i forumtråd:Öppningstider för 2018P4 - inlämning av inkomstdeklaration och byråanståndHa en fortsatt bra dag!/Nellie
Hej Annika,Om jag förstår dig rätt så är det du som ska betala, i detta fallet så är det bra om du kollar med Skatteverket hur du ska göra. Det är nog inte helt ovanligt att dem kan svara på om det borde vara moms eller ej samt hur det ska redovisas.Ha en fin dag!/My
Hej Fanny.Jag har gått denna vägen.Har du gått viaFörsäljning-Kundfakturor- tryckt på kundfakturan -Åtgärder-Inbetalning?Jag har också verifikations numret på slutbetalningen.Mvh Jakob
Hej Max,Om jag jämför med vårt renodlade löneprogram Lön 300/600 så kan du använda förmån tabellskatt i eEkonomi. Förmån, tabellskatt är den du ska använda vid förmån för trängselskatt men jag kanske inte är helt med dig på varför du känner att det kan bli fel med skatten? Jag tar gärna en titt på det men utifrån den lönearten är det korrekt upplagt.Återkom gärna om något känns oklart.Ha en fin helg!/My
Awesome