Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej terapeutenAB,Genom att kopiera en kundfaktura så skapas en likadan kundfaktura, som då också behandlas som en vanilig kundfaktura skulle gjorts. Den främsta tanken med kopiering i programmet är att man ska kunna kopiera fakturors upplägg så man slipper göra hela fakturan från början.När man har faktureringsmetoden som bokföringsmetod så bokförs kundfakturan på 1510 - kundfodringar och hamnar sedan på företagskontot eller i ditt fall Paysonkontot först när betalningen registreras. Detta kan dock skilja sig beroende på vilket betalningsvillkor man har på kunden så för att jag ska kunna besvara din fråga så behöver jag lite mer information 🙂Hur såg den ursprungliga fakturans verifikation ut från början? Om du kollar underFörsäljning -Kundfakturor -Klicka på kundfakturan så ser du konteringen.Finns det någraRelaterade verifikationernär du kollar på kundfakturan?Vad har du för betalningsvillkor på kunden? Det ser du underFörsäljning -Kunder- klicka på kunden -RedigeraHar du nyligen bytt bokföringsmetod? Om du kollar underInställningar -Räkenskapsår och IB - klicka på ditt räkenskapsår -RedigeraBesvara gärna mina frågor så fortsätter vi kika på det så vi kan lösa din fundering.Ha en fin dag!/My
Helst konto 1480, Konto 1790 används vid periodiseringar av föritbetalda kostnader eller upplupna intäkter,
Hej Eva,Hur ser du att de blir tomma? Har du öppnat filerna och då i vilket program eller har du endast kollat filstorleken?När du har skapat filen har du då gjort det på ett helt räkenskapsår eller har du valt del av år?Kan du förklara hur du har gått tillväga när du skapade filen i eEkonomi?/Cecilia
Det går bra idag sitter jag på telefonnummer 010-xxx xx xx, fram till kl 16.00 idag imorgon ordinarie mobiltelefon 070x-xxx xxxmvhPetra Sandberg
Awesome