Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack vännen, nu förstod jag hur jag måste göra och har nu ändrat detta. ❤️
Hej,För att ta bort den så går du till Inställningar - Företagsinställningar - fliken Övriga uppgifter och längst ned bockar du ur rutan Visa QR-kod på fakturautskrift och Spara sen.Nu slipper du QR-kod på de fakturor du skapar efter denna ändring./Cecilia
Lägg upp en artikel för avgiften. Det finns konto för "fakturerade frakter" som du kan lägga in på artikeln, minns inte vilket konto nu.
Hej! sorry at jag frågar en gång till......I 2016 köpte jag varor från EU (Tyskland utan moms).Bokat som varulager i1450 debit4900 kreditFör några dagar sålde jag något från lageret.Hur bokar jag det här nu, så att kontot i slutet av året har rätt .... Jag är inte så klar just nuTack för din hjälp och förlåt ... skriv fortfarande med tysk översättning ...Hälsning Martina
Hej TT pro ab,Om du arbetar i Visma eEkonomi så kan du inte ändra uppgifter på en kundfaktura när fakturan redan är bokförd. Om den är obetald så kan du gå in på fakturan under Försäljning - Kundfakturor - trycka på Åtgärder - Ångra faktura. Då skapas det en automatisk kreditfaktura som kvittas mot ursprungsfakturan. Därefter kan du göra de önskade ändringar på kunden under Försäljning - Kunder - tryck på kunden och Redigera. När de ändrade uppgifterna är sparade kan du sedan skapa en ny korrekt faktura med de rätta adressuppgifterna.Har du några fler funderingar är du varmt välkommen att återkomma!/Fanny
Awesome