Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Anna!Det gick bra att få bort det som återfördes 2015 och fylla i 49 279kr som är kvar för 2011. Nu får jag rätt resterande belopp.Tack för din tid!/A
Gällande din andra fråga så låter det jättekonstigt. Är den fortfarande borta?Har du fler användare upplagda för eEkonomi eller flera företag? Eller kanske ett samarbete med någon redovisningsbyrå?
Hej! Vi har fått två st inrapporterade problem som uppstått i blankett INK2R. Du kan läsa om felen i följande forumtrådar: "Saldo hamnar fel i ruta 2.48 och 2.49 på INK2 - Deklaration/Årsredovisning i eEkonomi"samt "Fel belopp i ruta 2.12 på INK2R - Deklaration/Årsredovisning Visma eEkonomi"och2018-01-11 var båda felen rättade. Vi har i dagsläget inga kända fel, så tjänsten kan användas så som det är tänkt. /Nellie
Hej Berit!Kan det vara som så att du får ett meddelande om att det finns ej bokförda bankhändelser i perioden?Det innebär i så fall att på något av dina bankkonton finns det en eller flera händelser som inte har blivit matchade.Gå in underKassa- och bankhändelseoch välj ett konto i rutanKonto. Får du upp några händelser på flikenEj bokförda bankhändelserdå? Gör likadant med alla konton som du hittar i listan förKonto.Återkom gärna till mig när du har testat ovanstående så hjälper jag dig vidare!
Tack!! Skönt att se att saker o ting stämmer!
Awesome