Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Cecilia,Tack för svaren. Jag skulle kollat lite mer noga på dom olika alternativen så hade jag kanske också hittat att man behöver välja vilket konto man vill jobba med 🙂Nu förstår jag bättre hur det funkar.Tack för hjälpen.Mvh
I de flesta kopplad program sköts den beräkningen automatiskt när du har angett ditt personnummer i deklarationsuppgifterna, annars går det att fylla i manuellt också.Mikael
Vi vet av erfarenhet att momsredovisningen inte alltid är det lättaste. För att underlätta för dig, och se till att du får en effektiv momsredovisning har vi tagit fram en checklista som ska fungera som en hjälpande hand. Ta del avchecklistan Saker att tänka på när du skapar din momsredovisning redan idag! Har du frågor om din momsredovisning är du välkommen att ställa demhär i forumet och vill du lämna feedback på checklistan kan du lägga en kommentar nedan. Tack och lycka till med din momsredovisning!
Du spegelvänder konteringen du gjorde när du betalade kursen. Debet bank och Kredit kostnadskontot Mikael Pettersson
Om du själv är artisten och du säljer din tjänst som enskild näringsidkare eller via ditt bolag ska du inte ta ut moms av den utländske köparen.Som arrangör av konsert kan reglerna vara annorlundaSe SKV 562 , anvisning på skatteverkets hemsida.Mikael Pettersson
Awesome