Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tycker du skall göra enligt alternativ 2 och även pricka av så att alla fakturor är bokförda på 1510.Därefter så får du pricka kreditkonteringarna mot debet konteringar på 1510. Finns det en kundreskontra skulle man kunna stämma av saldot på den mot konto 1510. Stämmer det så så kan man med god grund använda kundreskontran som underlag till specifikation av konto 1510 i bokslutet.Tomas TobiassonAngamato Ekonomikonsult ABTel 0770-33 99 25,
Denna frågan passar bättre i en egen tråd så jag bryter ut den./AnnaDu hittar den nya konversationen här: Format för elektroniska fakturor - Fakturering
Hej LeissaHa en bra onsdag själv och har du fler frågor, fråga på.MVHRolf
Hej Veronica!Inte vad jag vet men önskemålet diskuteras sedan tidigare i den här tråden. Gå gärna in och rösta/följ den tråden.Ha det fint!Moa
Hej Jenny!Jag förstår hur du menar. När du ångrat en avskrivning skickas du tillbaka till Bokföring - Inventarier, har man många inventarier är det på så sätt omständligt att leta sig tillbaka till inventariet man precis arbetade med.Jag tar det vidare som ett önskemål.Ha det fint!Moa
Awesome