Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Ledsen för det lite sena svaret, men det verkar inte som någon här på forumet har någon direkt koll på detta att döma av det uteblivna svaret. Ta gärna frågan med din redovisningskonsult eller bolla med med Skatteverket, så får de ge sin bild av scenariot.Ha en fin dag!/Karl
Super!! Tack! Har du sätt mitt andra inlägg också? Kanske har du någon bra lösning även för detta? Mvh Alexander
HejI Kassa- och bankhändelser.När du matchar en händelse har du på första raden "Bokföringshändelse". Klicka på rullgardinslistan och där finns "Överföring mellan egna bankkonton".På andra raden/rullgardinen väljer du vilket konto överföringen ska gå till.MVHRolf
Först en fråga och det är om det finns ett s.k. Kommisionsavtal mellan ditt bolag. Vad är din förtjänst?Är det dina pengar eller ej? När får du dina pengar. Du behöver inte avslöja några detaljer. Men vilk att det ska bli juridiskt korrekt. Viktigt både för dig och museumrt. Hålls försäljningsinteckten avskild från övriga pengar i din verksamhet. Kav du svara på detta hjälper dig vidare med konteringar
Jag hade lagt öresavrundningen på kostnaderna, alltså + på det där.
Awesome