Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Ja det går fint.Om du har angett organisationsnummer för din kund i kundregistret, kontrollerar programmet automatiskt om kunden kan ta emot e-fakturor när du skapar en faktura. Kan kunden det får du Bokför och skicka e-faktura som ett alternativ när du skapar en kundfaktura.Du kan också kontrollera direkt i kundregistret, öppna kunden under Försäljning - Kunder och du har en knapp som heter Kontrollera nere till höger.Ha det fint!Moa
Hej!Jag tänker att du kan bokföra det som en fordran hos leverantör - 1684. Eller så skapar du ett konto under Inställningar - Kontoplan för specifikt pengar innestående hos iZettle. Om det är vanligt förekommande kan det vara en god idé.Ha det fint!Moa
HejSchablonavdraget på 2 000 respektive 4 000 för "kontor" i egen lokal kan göras direkt i inkomstdeklarationen på rad 16 "Kostnader som inte bokförts men som ska dras av" i framräkning av skattemässigt resultat.MVHRolf
Tack, du fick min kväll räddad.
För över till rätt konto, AB:s faktura är underlag och det spelar ingen roll att pengarna kommer in från "fel håll" Mikael Pettersson
Awesome