Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Eftersom du inte haft problemet förut och kunden är säker på att hen skrivit in rätt nummer så kanske det är fel på alla fakturor som du gjorde samtidigt. Du kan kontrollera OCR-numret på http://www.autogiro.se/tjanster/inbetalningar/bankgiro-inbetalningar/ocr-referenskontroll/är det fel på fler fakturor så har något hänt i eEkonomi.
Avgiften till A-kassan är privat och bokförs som eget uttag om det är firman som betalar.
Hej,Tänk på att det inteblir någon moms inblandad om hyresvärden är privatperson.//Tina
Hejsan!Jag skulle rekommendera dig att gå in underBokföring-Årsavstämning. I årsavstämningen står det steg för steg vad du behöver kontrollera innan du gör ditt bokslut.Kolla gärna in denna funktion och återkom om det dyker upp fler funderingar.Vad gäller ditt förlängda räkenskapsår, tänker jag att hela räkenskapsåret lämnas in och attall information behövs.Förtydliga gärna vad du menar, annars får du dubbelkolla med Skatteverket vad som gäller i ditt fall.Ha en fortsatt fin dag!/Hanna
Nä, och sen är momsen fördröjd 1,5 månad också. Någonstans blir det tokigt liksom.
Awesome