Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Det du skulle kunna göra är att du använder en textrad där du skriver in vad den anställde har för kompsaldo, sedan får du varje månad lägga till eller dra ifrån timmar.
Om din kund befinner sig i Sverige bokför du dessa försäljningar som "vanlig" försäljning av tjänst. T ex med bokföringskonto Försäljning av tjänst 25%, konto 3041 och momsen bokför du på konto 2611.
Hej Martina!Jag har letat fram och tillbaka men kan inte hitta information om detta någonstans. Kanske om du kontaktar Bolagsverket och kontrollerar med dem eller om någon annan användare här i forumet kanske vet?/Anna
Hej Magnus,I detta fallet råder jag dig till att dubbelkolla detta med en redovisningskonsult. Pensionsrelaterade frågor, (trots att detta gäller ett uttag), är lite extra klurigt, och där brukar vi normalt sett inte gå in och råda.Hoppas att du finner svar på hur detta ska hanteras på bästa sätt.
Hej,När det Svenska beloppet är inklistrat, ska du kunna trycka på beloppet och välja "Ändra Bankhändelse" innan du trycker på matcha. Då ska du kunna Bocka i Utlandsbetalning och ange Vilken valuta och vilket belopp du fått in.Hoppas detta besvarar din fråga./Victor
Awesome