Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej OskarVet inte om nedanstående länk svarar på alla - eller några - av dina frågor men själv tycker jag att jag fick en viss hjälp när jag hade funderingar.http://www.momsens.se/moms-vid-vidarefakturering Mvh Roffe
Ja 25 % gäller på de här produkterna.
Ska det ut omgående är det ett varuinköp, ska det lagras kan du lägga det på varulager
Hej,Detta beror på att du har betalningsvillkor Kontant på kunden.Du kan kreditera faktura genom att gå in under Försäljning - Kundfakturor - Alla kundfakturor - leta upp fakturan och markera den - Åtgärder - Kreditera.Gå sedan till Försäljning - Kunder - markera kunden och välj Redigera - på högersidan hittar du Betalningsvillkor - bytt till något annat (t ex 30 dagar netto) - Spara.När du är klar med detta kan du skapa en ny faktura till kunden och den hamnar då som en kundfordran.Ha en fin dag/Susan
Ja precis, utöver den administrativa enkelhetenvet manatt VD-n skulle inte uppskatta förmånsbeskattningen, han taraldrig traktamentet oavsett om det är inrikes eller utrikes resa, därför försöker jag "klura ut" någonting annat 😉 😉 😉
Awesome